Thursday, May 30, 2013

Apk + Data Files, App, Games, Widgets, Window


ကၽြန္ေတာ္အစကဒီ Blog ကိုေထာင္ေထာင္ျခင္းတုုန္းက Android အတြက္ပဲဆိုၿပီးလုပ္ထားတာပါ ဒါေပမဲ႔အခုဆိုရင္ကၽြန္ေတာ္က Window အတြက္ေကာ Android အတြက္ေကာအကုန္တင္ေပးပါေတာ႔မယ္ ဒါေပမဲ႔ ေျပာရရင္ နည္းပညာေတြအကုန္တင္ေပးမွွာပါ
ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ဘာလိုလိုနဲ႔ ဒီ Blog ကိုေထာင္တာ ၁ လေတာင္ျပည္႔ေတာ့မယ္။
လာၾကည္႔တဲ႔သူေတြကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။
ကၽြန္ေတာ္တို႕ရဲ Face Book Page ကိုလဲ Like လုပ္ေပးၾကပါေက်းဇူးတင္ပါတယ္
တခ်ိဳ႔ဟာေတြကကၽြန္ေတာ္ တျခား Website ကေနျပန္ၿပီးေတာ႔ရွယ္ေပး ထားတာပါ။
မူရင္း Site ေတြကိုမထည္႔ေပး မိရင္ခြင္႔လႊတ္ပါ။
တခ်ိဳ႔ Game အႀကီးႀကီးေတြ Data File နဲ႔ကစားရတဲ႔ Gpk File ေတြဆိုရင္ကၽြန္ေတာ္ ကိုယ္တိုင္တင္ဖို႔ခက္ခဲပါတယ္။ ဒါေၾကာင္သူမ်ား Site ကေန Link ခ်ိတ္ၿပီးေတာ႔ တင္ေပးထားပါတယ္။
လာလည္တဲ႔သူေတြကို အကုန္ေက်းဇူးတင္ပါတယ္

No comments:

Post a Comment